Läger i helgen!

2013-08-30 22:31:59Information
Hej på er alla!

Töntig rubrik jag vet men det står helt seriöst still i huvudet....
Iallafall så är det, som jag tror alla vet, läger i helgen! Vi kommer att delas in i olika grupper och köra gympa HELA dagen! ;) Glöm inte att ta med er någon slags gympa skor till hopprepsstationen! 
Vi träffas alltså lite innan 9.00 så vi hinner göra oss i ording innan uppvärmningen, och håller p åtill kl.16.00. Lunch får vi ta med oss själva, men frukt osv. får vi där. Samma upplägg på söndag! Så vi ses imorgon! Bara att ställa väckarklockan.... ;-D

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hallå min blogg typ lagga sönder ett tag och det var dom som sa att den var borttagen, jag kan fortfarande se den på datooräään + mobailen så jag är ganska lost... hur är det nu?

Svar: För mig ser den bort-tagen ut när jag går in på adressen, är det som vanligt när du går in på själva användaren?<3
holmsundsgymnasten.blogg.se/testblogg

2013-09-01 @ 08:45:55
URL: http://itssammi.blogg.se/
Postat av: Samantha

DET SKA VA

2013-09-01 @ 08:46:19
URL: http://imsammi.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback