Glöm inte att rösta!

2013-06-23 09:22:00Information
Hej!
Jag (Wilma L) Har gjort en liten blogg till oss i B-truppen. Det kommer förmodligen att vara jättedålig uppdatering här, men nått inlägg ibland kanske dyker upp.

Ni får verkligen inte glömma att rösta på oss nu den här sista dagen! Det kommer säkert att ramla in massor av röster nu så glöm inte! Klicka >HÄR< för att komma till röstnings sidan.
Just nu ligger vi tvåa, men det är sjukt jämnt! RÖSTA RÖSTA RÖSTA!! :D



Kram på er, så ses vi i Felixs stuga! 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felix

Hej Wilma!
Snygg blogg! :)
Min mamma undrar hur man lägger upp bilder, filmer etc här. Hon har jättemånga bilder och filmer från träningar och tävlingar som vi kan lägga upp här.

Längtar till stugan! Hoppas många kan komma!
/Felix

Svar: Hej Felix! Tack så mycket!:) Tyvärr så är det bara jag som kan lägga upp bilder och filmer här, eftersom man måste fixa en användare med lösenord på blogg.se för att kunna blogga. Men om Hanna mailar det/dom till mig på [email protected] så kan jag fixa det!:)
Längtar också till vi åker till din stuga!:) /Wilma L
holmsundsgymnasten.blogg.se/testblogg

2013-06-24 @ 09:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback